وبلاگ اینترنتی آهن , قیمت میلگرد , قیمت ...

خرید و فروش آهن، انواع میلگرد، پروفیل، تیرآهن، ورق، نبشی و ناودانی با لیست قیمت‌های روزانه

وبلاگ اینترنتی آهن , قیمت میلگرد , قیمت ...

خرید و فروش آهن، انواع میلگرد، پروفیل، تیرآهن، ورق، نبشی و ناودانی با لیست قیمت‌های روزانه

قیمت ناودانی سبک و ناودانی سنگین وزن


استانداردهای در لحاظ گرفته شده برای ناودانی

مطالعه مطلب قبلی همان‌طور که در بخش کاربردهای ناودانی ابلاغ کردیم , این فرآورده فولادی از دید کاربرد به دو صورت U و C تعریف شده‌است به همین بهانه دو استاندارد UPE و UPN را در لحاظ گرفته‌اند . البته تفاوت این دو استاندارد در بال‌های به عمل رفته شده در هرکدام از این دو مورد هست . استاندارد UPE بال‌های موازی داراست و برای ناودانی C اختصاص پیدا نموده است در حالی که استاندارد UPN بال‌های مخروطی صورت داراست و برای ناودانی‌ U مورد به کارگیری قرار میگیرد .

https://www.asroon.ir/products/detail/%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-/103/view/

 این دو استاندارد در باطن مملکت مورد به کار گیری قرار میگیرد می بایست اعتنا داشته باشید که استانداردهای مختلفی در کشورهای دیگر مورد‌علاقه قرار داده میگردد که ما در‌این نصیب به دو مورد از آن اشاره می نماییم . استاندارد فرانسه NF A 45 - 255 و استاندارد در حیث گرفته شده برای ناودانی که در قبال خوردگی مقاوم است DIN EN ISO 12944 - 3

معرفی انواع ناودانی، کاربردهای ناودانی، فرآیند تولید و قیمت ...

ناودانی سبک و ناودانی سنگین وزن

در شرایطی که شما بدین کالا نیاز پیدا کردید برای این‌که بتوانید گزینش دقیق‌تری را داشته باشید قبلی از خریداری بایستی مواقعی را مورد علاقه قرار دهید از جمله این‌که , ناودانی سبک نیاز شمارا رفع می نماید یا این که سنگین وزن . با داشتن اطلاع دراین باره می توانید متاع مورد‌علاقه خویش را انتخاب کنید . کارخانه‌های باطن میهن ناودانی را میکنند . به صورت مرسوم به صورت سبک ساخت میشوند . ناودانی سبک یعنی ناودانی که وزن آن از وزن تعریف شده در جدول استاندارد اشتال کمتر میباشد . به عبارت ساده‌تر بعد ها و وزن این کالا با اندازه‌های ثبت شده در جدول مهندسی محاسباتی تطابقی ندارد . 


به طور معمول از میزان استاندارد در حیث گرفته شده کمتر می باشد به همین بهانه به آن ناودانی سبک میگویند . ناودانی سنگین وزن از دید وزن و بعدها تعریف شده تماما با جدول اشتال برابر می باشد . همان این جنس براساس اندازه‌های ثبت شده در جدول محاسباتی ساخت میشود . این فرآورده فولادی در تنی چند از کارخانه‌های داخلی میهن همینطور در بعضی از کشورهای اروپایی ساخت میشود . از ابزارهای مضاعف ظریف که مورد استفاده‌ی طراحان , محاسبه‌گران و مهندسان ساختمانی قرار میگیرد جدول اشتال تولیدها فولادی میباشد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%B2%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/63/view/

 استعمال از این جدول استاندارد سبب ساز شده تا در محاسبات صرفه‌جویی شود , همینطور زمان محاسبات هم کاهش یابد . پس در یک ابلاغ کلی میتوانیم این نوع ابلاغ کنیم که ناودانی سبک و سنگین وزن در بعدها , وزن استانداردهای رعایت شده در طول ساخت , الگوی اشتال , ارزش و کاربرد متاع با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند . بها در حیث گرفته شده برای ناودانی سبک و سنگین وزن هم براساس معیارهایی نظیر وزن , سایز و … معقول میگردد . کارخانه‌هایی مثل شکفته , فایکو , ناب و … هر دو جور این جنس را ایجاد می نمایند .

آشنایی با ناودانی و روش تولید، انواع و کاربردهای آن

ناودانی اروپایی

به‌این جور UNP میگویند . این دسته ناودانی در مقایسه با بقیه ناودانی‌های مو جود در بازار وزن سنگین‌تری را دارااست . کاربرد این ناودانی‌ها اکثرا در پروژه‌های صنعتی و بزرگ می باشد . به‌این این مسئله اعتنا داشته باشید که‌این جور ضخامت بیشتری داراست همین دستور منجر شده تا نسبت به بقیه نوع‌ها وزن بیشتری داشته باشد ( پس سنگین‌تر است ) .

https://www.asroon.ir/news/detail/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/1046/view/

کاربردهای ناودانی اروپایی

به عبارتی ‌گونه که در نصیب بالا اشاره نمودیم این دسته به دلیل دارا بودن وزن سنگین وزن در پروژه‌های خاصی مورد به کارگیری قرار میگیرد که به بعضی از این موردها اشاره می نماییم :


به حالت جفت یا این که تکی در باد بندها

به صورت دوبل و یا این که تکی در تیرها

به صورت قوطی یا این که جفت در ستون‌ها

همینطور برای ساخت خرپاها به حالت جفت

موردها فوق راجع‌به ساخت ناودانی و کاربردهای آن است . در شرایطی‌که در این باره اطلاعاتی دارید , می توانید آن را از روش کامنت با ما و دیگر دوستان عزیز به اشتراک بگذارید .

ناودانی سبک | زاگرس آهن

آشنایی با ناودانی و خصوصیات فنی آن

یکی دیگر از پروفیل های پر استفاده در صنعت ساختمان , ناودانی میباشد . این جور پروفیل با تراز بازه شناخته می شود . ناودانی دارنده کاربرد متعددی در صنعت می‌باشد که می توان کاربرد در ساخت قاب و مبنا های مورد به کارگیری کاربرد در ساخت , تشکیلات دریایی , ترمیم بناهای معماری , چارچوب , در اتومبیل آلات , اسکلت کامیون بادبندهای ساختمانی , کاربرد در تیر و ستون های ساختمانی , ساخت خرپاها و . . . اشاره کرد .


معمولاً ناودانی به صورت شاخه ای و بعضاً به صورت برش خورده در قطعات کوچک که گل میخ نامیده می شود , عرضه میگردد . ناودانی ها دارنده دو مشخصه ارتفاع پر و بال و ضخامت پر و بال می باشند که در واقع هریک از تراز زمان های عمود بر نیز را پر و بال می نامند و براساس ارتفاع بال و پر و ضخامت و بر حسب میلیمتر طبقه بندی میگردند .


معمولا از ناودانی با بالهای موازی نیز در ساختمان سازی به کارگیری میشود اما گونه بال و پر غیرموازی و یا این که مخروطی هم موجود هست که کاربردهای یگانه خویش را دارا هست . مراحل ایجاد ناودانی ها در قبلی به صورت پرسی بوده , به‌این صورت که یک ورق فولادی از پهنا ورق دوبار خم شده و به صورت عمود برهم , تشکیل ناودانی می اعطا کرد اما اکنون به صورت درجا ( فابریک ) از به عبارتی ابتدا به حالت ناودانی ساخت می‌شود . در صورت تحت جزئیات مرتبط با نبشی نشان داده شده‌است .

طریق محاسبه وزن ناودانی

مغازه اینترنتی آهن پخش تامین کننده ای قابل اطمینان برای گونه های ناودانی بال و پر شیب دار باکیفیت و خاصیت مکانیکی خوب در سایزهای متعدد و با تلرانس های فراوان ظریف هست . ناودانی های ایجاد شده درین این مجموعه مبتنی بر استانداردهای ملی و دربین المللی کاربردهای بخش اعظمی دراسازه های فلزی صنعتی و ساختمانی دارا‌هستند . استانداردهای جاهلیت یک کدام از مهمترین فاکتورها و ملزومات یک التماس است .

آهن را آنلاین بخر

دکان اینترنتی آهن پخش مبنی بر استاندارد ملی شماره 1 - 4477 ساخت می کند که‌این استاندارد در بر گیرنده استاندارد اروپایی DIN EN 1026 - 1 : 2009 برای ناودانی های سنگین وزن و استاندارد روسی GOST 8240 : 1997 برای ناودانی های سبک است .

بها ناودانی

بها نادوانی در لیست تحت از شایسته ترین برندها و کارخانه‌های تولیدی قابل تماشا است . بعضی از کارخانه‌های آفریننده دارای اعتبار به شرح تحت میباشند :


البرز غرب , فایکو , ناب تبریز , فولاد تهران , شکفته , نورد یاوران زنجان , مگا استیل , آریان فولاد , ذوب آهن , دهشیر و نورد سجاد .


به طور کلی ناودانی‌ها به سه صورت اروپایی , نیز وزن اروپایی و ساختمانی وجود دارا‌هستند .


اشکال ناودانی از لحاظ وزن به شرح تحت است :


به ناودانی اروپایی و نیز وزن اروپایی , ناودانی سنگین وزن می گویند .

ناودانی ساختمانی می تواند سبک و سنگین وزن باشد , البته به طور کلی از دو جور بالا سبک‌تر است .

گونه های ناودانی از دید ارتفاع عبارتند از :


دو ارتفاع 6 و 12 متری .

ارتفاع ناودانی همینطور قادر است فی مابین 6 و 12 متر یا این که از 6 متر کمتر باشد , که به آن ناودانی نرمال می گویند .

کاربردهای ناودانی به شرح ذیل است :


ناودانی به علتی صورت هندسی خاصی که دارااست به صورت گسترده در ساخت فریم و پایه‌ها مورد به کارگیری قرار میگیرد و برای پروژه‌های ساختمانی , ساختار ایده‌آلی را مهیا مینماید . به دلیل کاربرد گسترده‌ این پروفیل در اجرای خرپاها و بادبندها , تعیین پروفیل مطلوب اهمیت بالایی در پباده سازی سازه‌ها دارااست .


در لیست بها ناودانی ذیل اطلاعاتی از قبیل سایز , مارک , ارتفاع شاخه , محل بارگیری و ساعت و مورخ آخری به روز کردن ارائه و عرضه شده‌است .


تیرآهن هاش و کاربرد آن - آهن ملت

یکی دیگر از پروفیل‌های صنعتی و ساختمانی که قصد معرفی آن را داریم ناودانی می باشد . در صنعت ساختمان‌سازی برای ساخت فریم و پایه‌ها نیاز با اهمیت به آن احساس میشود . ناودانی یک پروفیل صنعتی و ساختمانی میباشد که مقاطع آن گشوده است . به عبارت دیگر پروفیلی با مقاطع فولادی است . ناودانی از نورد بیلت ساخته میشود ( متاع این بیلت‌ها از مدل فولاد کربنی هستند . ) این پروفیل از حیث صورت مشابه U انگلیسی است . مرحله برهه زمانی این کالا فولادی از یک جان به صورت افقی و دو بال و پر به صورت عمودی ساخته شده شده‌است . اعتنا داشته باشید که زاویه‌های داخلی بازه پروفیل وضعیت گردی دارااست .


مجموعه‌ی آهن آنلاین اشکال ناودانی را در سایزها و کارخانه‌های متفاوت عرضه می کند . شما می توانید برای اطلاع از بها ناودانی سبک و بها ناودانی سنگین وزن به لیست بها این کالا مراجعه نمائید .


در‌این مقاله به بررسی موردها زیرمی‌پردازیم :


روش‌های ایجاد ناودانی , اشکال ناودانی , کاربردهای ناودانی , استانداردهای در حیث گرفته شده برای ناودانی , ناودانی سبک و سنگین وزن , ناودانی اروپایی , کاربردهای ناودانی اروپایی .



سرتیترها

روش‌های ساخت ناودانی

اشکال ناودانی

کاربردهای ناودانی

استانداردهای در حیث گرفته شده برای ناودانی

ناودانی سبک و ناودانی سنگین وزن

ناودانی اروپایی

کاربردهای ناودانی اروپایی

روش‌های ایجاد ناودانی

ناودانی‌ها به دو صورت ایجاد می‌گردد . ۱ - روش پرسی , در‌این روش از ورق فولادی استعمال می‌نمایند پس می‌توان این نوع اعلام‌کرد که ماهیت آن از ورقه‌های فولادی است . دستگاهی به اسم رول فرمینگ صورت پایانی این جور پروفیل را مشخص و معلوم می نماید ( به وسیله پرس به طریق ناودانی در می آید ) . ۲ - روش فابریک از به عبارتی مرحله‌ی ابتدایی ایجاد به صورت ناودانی بیرون می شود و به دو صورت ناودانی نورد سرد و ناودانی نورد گرم دسته‌بندی می شود .


اشکال ناودانی

ناودانی‌ها به دو صورت ایجاد می گردند , ۱ - ناودانی بی آلایش : ناودانی‌های ساختمانی و صنعتی هر دو از ورق گرم ساخت میشوند . البته جور گالوانیزه کردن آن براساس نیازهای زیادی که موجود است به دو صورت گرم و سرد صورت قبول می کند . ناودانی‌های بی آلایش در پنج سایز ساخت میگردد ( ۸ , ۱۰ , ۱۲ , ۱۴ , ۱۶ ) . طول در لحاظ گرفته شده برای این ناودانی‌ها از ۳۰ میلی‌متر استارت می شود و میتواند تا طول ۴۰۰ میلی‌متری هم ادامه داشته باشد , بسته به نیاز به صورت متغییر مورد به کارگیری قرار می گیرند . از این جور بیشتر در ساخت پل‌های باربر استعمال مینمایند . ۲ - ناودانی مشبک : این ناودانی هم مثل ناودانی معمولی بسته به نیاز از ورق‌های گالوانیزه شده ساخته میگردند ( به دو صورت گرم و سرد ) . از این مدل بیشتر در ساختمان‌های سبک فولادی , قفسه‌های فولادی و … به کار گیری مینمایند .


ناودانی ; گونه های , کاربردها , استانداردها و فرایند ساخت

ناودانی معمولی


کاربردهای ناودانی

می بایست اعتنا داشته باشید که ناودانی‌ها از لحاظ کاربرد به دو صورت U و C تعریف شده‌اند . ناودانی‌ها صورت ظاهری خاصی دارا‌هستند همین دستور سبب ساز شده تا از آنان تحت عنوان ساختار برتر در پروژه‌های ساخت‌و ساز به کار گیری کنند و به مراد اساس و فریم مورد استعمال قرار گیرند . در پایین تنی چند از کاربردهای این متاع فولادی را به تفکیک ابلاغ می کنیم .


چارچوب

تشکیلات دریایی

امکانات ساخت‌وساز

اسکلت کامیون

خودرو آلات

و…


https://www.asroon.ir/suppliers/detail/%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-/16/view/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد